Corona og Amager Bio / BETA

Coronapas og billet giver adgang til Amager Bio eller BETA

Ud over at du skal have billet, så skal du fra 12. november fremvise et gyldigt coronapas, når du skal til koncert i Amager Bio eller BETA.

I den forbindelse vil vi bede dig om at være opmærksom på følgende:

  • Brug gerne app’en, og hav den opdateret og klar hjemmefra.
  • Fremviser du et udprintet coronapas, skal du medbringe gyldig billedlegitimation.
  • Vi accepterer ikke screen-shots af din coronapas-app.
  • Kom i ekstra god tid pga. en længere kø end normalt.

Fritagelse fra coronapas skal dokumenteres.

Siden her opdateres løbende, når vi ved yderligere

Når du er i Amager Bio eller BETA under corona-pandemien

Følg gerne de generelle anbefalinger fra Sundhedsmyndighederne:

  • Hold afstand.
  • Afsprit eller vask hænder hyppigt.
  • Host og nys i albuebøjningen.
  • Hvis du har symptomer på covid-19, SKAL du blive hjemme.

Du skal altid følge anvisninger fra personalet.

For foreign visitors - In English

To attend the concerts in Amager Bio and BETA it is mandatory to have a valid Covid Certificate / Corona Passport.

If you have a printed Covid Certificate, please bring formal legitimation papers as well (Drivers Licence, Passport).

Learn more about the EU Covid Certificate:

https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe-covid-19-vaccines-europeans/eu-digital-covid-certificate_en

Other info sites:
https://www.cphmed.com/?lang=en

https://en.coronasmitte.dk/corona-passport

Get your pass:
https://covidresults.dk

Coronalinks

Københavns Kommunes orientering om coronatiltag:
https://www.kk.dk/kultur-og-fritid-coronainfo

Kulturministeriets sider om kulturlivet under Covid-19
https://kum.dk/aktuelt/covid-19/kulturlivet-under-covid-19/

Generel information om coronasituationen:
https://coronasmitte.dk/

Generel information om coronapas:
https://www.sundhed.dk/borger/corona/coronapas/

Bestil tid til din coronatest her:
https://coronaprover.dk

Find et covid-19 teststed her:
https://coronasmitte.dk/raad-og-regler/kort-over-covid-19-testcentre?Kort%20over%20COVID-19%20testcentre

Husregler, faq mm.
Praktisk info og faq

Ticketmaster og refunderinger ifbm. udskudte og aflyste koncerter

For udskudte koncerter kan du vælge at beholde billetten eller få den refunderet inden for den tidsfrist, som bliver oplyst i forbindelse med udskydelsen. Refundering af helt aflyste koncerter sker automatisk. Er dine billetter købt med enten betalingskort, PayPal eller Klarna via ticketmaster.dk eller Ticketmaster Danmarks Servicecenter vil billetprisen automatisk blive tilbageført til din konto inden for 2 måneder. Du behøver ikke foretage dig noget.

Er dine billetter betalt helt eller delvist med gavekort eller MobilePay bedes du kontakte Ticketmaster Service Center . Du bedes oplyse ordrenummeret samt de sidste 4 cifre i kortnummeret brugt til betaling samt det reg. og kontonummer du ønsker beløbet overført til. Er dine billetter købt på et fysisk Ticketmaster Danmark salgssted, kan du få billetterne refunderet på salgsstedet eller kontakte Ticketmaster Service Center. Du bedes oplyse ordrenummeret samt det reg. og kontonummer, du ønsker beløbet overført til. Bemærk! Har du købt tillægs-varer, såsom menu eller hotelovernatning, kan tilbagebetalingen af tillægs-varen og event-billetten ske af 2 omgange. Gebyrer, tillæg såsom Collector Tickets samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

HUSK! Download din billet igen, når koncerten nærmer sig. Så er vi sikre på, at billetscanneren kan genkende den.